جانا

جانا

دلم هوای موهایم را کرده،حسابی...
بهر قهقه یا هق هق
چه فرقی دارد؟
اینجا دختری شانه هایش میلرزد...
meligolabi@yahoo.com

بیستُ نه.

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ

وقتی همه جا از غزل من سخنی هست

یعنی همه جا تو،همه جا تو،همه جا تو...


 *محمدعلی بهمنی


+کُردها واژه‌های محبت آمیز زیادی دارند، بیشتر از هر واژه دیگری به یارشان، دلبرشان، به عشقشان "شیرین‌" می‌گویند، به زیباترین شکل ممکن، به جای "عزیزم" یا "عشقم"، کسی را که دوست دارند "شیرینم" صدا می‌کنند.یعنی تمام ِ معانی عاشقانه در یک واژه جمع می‌شوند، مثل ابری که تمام ِ باران‌های خنک را در خودش جمع کرده باشد، آن وقت می‌رسند به او، به او می‌گویند "شیرینم" و ابر درست بالای سر شیرین می‎بارد.

من خیلی حسودم،خیلی خیلی حسود؛از آن وقت هاییست که نمیدانم چه جوری بگویم...یک چیزهایی نوشتم که پاکِشان کردم،همانطور که نوشته بودمشان...همین حوالی خواهم گفت*دوستت دارم*


  • ۹۴/۰۹/۰۹
  • ۲۵۶ نمایش
  • ملیـ ـکا

نظرات (۵)

دلم هوای موهایم را کرده،حسابی... این جمله رو دوس داشتم
نمیتونم چرا نظرات غیرفعال میکنین شماها حتما مث من فحش زیاد میخورین ها
پاسخ:
ممنون،نه اینطور نیست
قشنگ بود!
پست جدیدتم خیلییییی دوست داشتم! 3> 
نظراشو فعال نکردی اینجا مجبور شدم بگم! 
پاسخ:
خیلی ممنون...:*آره یادم میره بعضی وختا
  • بهارنارنج :)
  • چه پست های قریبی
    پاسخ:
    قریب؟چطور؟
  • بهارنارنج :)
  • آشنا
    نزدیک
    اتفاق نوشته ها تان را چشیدم
    احتمالا..شاید..

    میگذرد!!
    پاسخ:
    من هم امیدوارم...امیدوارم بگذرد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی