جانا

جانا

دلم هوای موهایم را کرده،حسابی...
بهر قهقه یا هق هق
چه فرقی دارد؟
اینجا دختری شانه هایش میلرزد...
meligolabi@yahoo.com

سیُِ چهار.بابا...

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ب.ظ

مروز شهر را زیر پا گذاشتم،برای تو،امروز که دلتنگت شده بودم پرسه زدم در خیابان ها،زیر همین آسمان تیره،زیر همین آسمانی که تو در هوایش نفس میکشی،ساعتی پیش من تنهایی قدم زدم،از خانه بیرون زدم،دلتنگیم برای حجم خانه زیاد بود،قدم زدم و به تو فکر کردم،به تو فکر کردم،به تو فکر کردم...

امروز خیلی دلتنگت شدم، انگشتان بی حواسم شماره ات را گرفت...

و تو باز جواب ندادی...میدانی خوشحالیش کجاست?آنجاییست که گوشیت را وسط زنگ زدن خاموش نکردی،یا همان جاییست که یکهو مشغول نشدی...

امروز دلم خیلی برایت تنگ شد...


تو چه میفهمی عشق را

در نگاه غریبه یافتن

هنگامی که چون نسیم می خرامد به گندم زار

تو چه میفهمی?

وقتی میدانی هرگز به دستش نخواهی آورد

آه چه افسوس عجیبی افسون میکند لحظه هایم را

تو چه میفهمی افسوس را

و عشق را

تو چه میفهمی?!

*سیامک عباسی

+ما آمده بودیم تا دوست داشتن را کمرنگ کنیم،بی رنگ کنیم...

امروز در خیابان دختری را دیدم که در نظرم آشنا آمد،نگاهش کردم،صورتش شبیه عکسی بود که دیده بودم،فکر میکردم قد بلندتر و خوش اندامتر باشد،هنوز نگاهش میکردم،وقتی داشت میچرخید نگاهم را دید،مهبوت نگاه میکرد،عجیب بود...فکر نمیکنم عکسی از من دیده باشد،درست مطمئن نبودم،خواستم پیش بروم و آشنایی بدهم که دستش را بالا آورد و روی لباس داخل کاور گذاشت،آستین پالتویش کمی بالا رفت و دستبندش شاید کمی پایین...برگشتم...خودش بود،فاطمه بود...

  • ۹۴/۰۹/۲۹
  • ۳۱۰ نمایش
  • ملیـ ـکا

نظرات (۲)

این متنی که خودت نوشتی یاد یکی از آهنگای هیوک و دونگهه انداختم!خیلی قشنگه اسمش still U 
یه تیکه از رپش شبیه این بود!
این تیکه آخرش هم (فکر کنم شعر نوئه)قشنگ بود.دوستش می دارم! :)
دنبال شدی :)
پاسخ:
متشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی