جانا

جانا

دلم هوای موهایم را کرده،حسابی...
بهر قهقه یا هق هق
چه فرقی دارد؟
اینجا دختری شانه هایش میلرزد...
meligolabi@yahoo.com

پنجاهُ هفت.چه کردی؟

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی
ببین عشق دیوانه ی من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم
تو با بالِ پروانه ی من چه کردی

ننوشیده از جام چشم تو مستم
خمار است میخانه ی من، چه کردی؟

مگر لایق تکیه دادن نبودم
تو با حسرتِ شانه ی من چه کردی؟

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده با خانه ی من چه کردی؟

جهان من از گریه است خیسِ باران
تو با سَقف کاشانه ی من چه کردی؟


 

  • ۹۵/۰۱/۲۳
  • ۱۴۵۳ نمایش
  • ملیـ ـکا

نظرات (۴)

وای چقدر خوب بود!!!!! 
پاسخ:
:) من این را خیلی دوس!
خوش بحالش ، پست جدید رو می گم
پاسخ:
تلخخند...
  • مهران تندیس چت
  • لایک
  • نـمو عـسدم (:
  • شهـرزاد بـآزم ازین شعـرای قشنگ توش داش...(:
    البتـه فقط یکی :|

    پاسخ:
    اوهوم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی