جانا

جانا

دلم هوای موهایم را کرده،حسابی...
بهر قهقه یا هق هق
چه فرقی دارد؟
اینجا دختری شانه هایش میلرزد...
meligolabi@yahoo.com

چهل.آب مقطر

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

اشک شور است دیگر،مگه نه؟مثل آب نمک است،یا شاید هم ،هم مزه ی آب دریاست...هرچه که هست خواستم بگویم اشک های من دیگر شور نیس،آنقد اشک ریخته ام که نمکشان تمام شده،آب مقطر شده اند!!!

میخواهم برایت دعا کنم...نگران نشو،گفتم که،چشمانم دیگر شور نیست...میخواهم برایت دعا کنم ،برایت آرزو منم،آرزو کنم همیشه خوب باشی،آرزو کنم همیشه همان آدم خوب خاطره هایم باقی بمانی،میخواهم برایت آرزو کنم...آرزو کنم که هیچگاه از چشمانت آب مقطر نچکد...من برایت آرزو میکنم شیرین جان!

+کسی میداند اگر کسی دو سه بسته قرص نصفه نیمه مصرف شده را باز کند و بعد با چاییش بخور و بخوابد و بعدنش چشمانمش دو دو بزند،وقتی خواست بلند بشود سرش گیج برود و بیفتد،هر چیزی که میخورد گلویش بسوزد و دهانش مدام بضاغ(بزاغ) کم بیاورد،دست و پایش شل شده باشد...باید چه کند؟

گفتی نیست ولی بی تو کماکان در من

نفسی هست،دلد هست ولی جانی نیست...

*محمد عزیزی

  • ۹۴/۱۰/۲۵
  • ۱۹۶ نمایش
  • ملیـ ـکا

نظرات (۴)

خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
ممنون...
  • الفــ میمــ
  • (برای پست بالایی)
    فکر میکنم بهتر است شعر را پناهگاه بنامیم.پناهگاه برای کسانی مثل من و تو و خیلی دخترهای دیگر که خودشان را پشت شعر قایم کرده اند.که حرف هایشان را شاعران اغلبْ مرد میزنند تا دختران متهم نشوند..تا هرکه خواند سریع بتوانند بگویند نه نه،من نگفتمش...
    +همین نیم ساعت پیش با یک موی دقیقا پسرونه از ارایشگاه اومدم.دلم با دیدن عکست مو خواست:(
    پاسخ:
    من سه ساله موهامو میزنم...پسرونه،قصد کردم دیگه نزنمشون...
  • الفــ میمــ
  • راستی.فک کنم دوتامون تو یه سال پا گذاشتیم زمین.اینو به سبب عدد بعد اسمت،تو ادرست میگم.اگه متولد دوهزار میلادی باشی.
    پاسخ:
    آره...متولد2000ام،4ژانویه
    به به!:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی